Service & Support
FROMM Sverige AB erbjuder alla sina kunder teknisk support som service, installation och underhåll på samtliga av FROMM:s maskiner
Serviceformulär
Vänligen fyll i formuläret nedan för att påbörja en service- eller reparationsförfrågan. Genom att ge oss detaljerad information om maskinen och problemet kan vi snabbare och mer effektivt hjälpa dig.
Alla handverktyg som ska skickas in för service måste skickas till vår adress: Vikingavägen 2 175 26 Järfälla.
Just nu får du 15 % rabatt på reservdelar och arbete för dina handhållna bandningsverktyg! Gäller hela våren.
Kundsupport och teknisk service
FROMM Sverige AB erbjuder teknisk support till alla sina kunder, inklusive service, installation och underhåll för samtliga FROMM-maskiner.
Vi kan utföra service på plats hos kunden eller i vår egen verkstad i Järfälla.
För teknisk support, kontakta Serviceavdelningen på telefon: 08-621 11 20

Reklamation & Retur
Vid reklamation vänligen kontakta er Kontaktperson hos Fromm Sverige AB
Var beredd att uppge kundnummer, ordernummer, eventuellt serienummer och orsak till reklamationen.
För garantivillkor hänvisar vi till respektive produkts användarmanual. Användarmanualen kan tillhandahållas på begäran.
Villkor för retur
Vid eventuell retur gäller följande:
- Innan retur vänligen kontakta Er kontaktperson hos Fromm Sverige AB.
- Inga returfrakter accepteras utan överenskommelse.
- Alla returer skall ske i originalförpackning.
- Skälen till returen skall anges.
- Retur skall göras inom 8 dagar ifrån godsets mottagande.
- Specialtillverkade och anpassade varor återtas ej.
- Lagervara krediteras med 80% av nettobeloppet.
- Ej lagerförd vara krediteras med 60% av nettobeloppet.
Alla returer skall skickas med avsändarbetald frakt om inget annat överenskommits.
Vid transportskada görs anmälan av mottagaren till speditören.